Profesyonel Ofis Taşımacılığı
Ofis taşımacılığı hizmetimiz, iş süreçlerinizin aksamadan devam etmesi için planlı, hızlı ve profesyonel bir şekilde gerçekleştirilir. Belgeler, bilgisayarlar, ofis mobilyaları ve tüm teknik ekipmanlar; deneyimli personelimiz tarafından güvenli bir şekilde paketlenir, taşınır ve yeni ofisinizde isteğinize göre yerleştirilir.
Hafta Sonu Taşıma
İş akışınızı etkilemeden hafta sonu taşıma seçenekleri.
Uzman IT Taşıma Ekibi
Elektronik cihazlarınız uzman eller tarafından güvenle taşınır.
Ofis Taşıma Hizmetimiz
İşletmenizin kesintisiz çalışması için sunduğumuz özel ofis taşıma hizmetleri
Profesyonel Planlama
İş sürekliliğinizi minimum düzeyde etkileyecek şekilde detaylı bir taşınma planı hazırlıyoruz.
Uzman Ekip
Ofis taşımacılığında deneyimli, eğitimli personelimiz ile ekipmanlarınızı güvenle taşıyoruz.
Teknolojik Ekipman Taşıma
Bilgisayar, server, yazıcı gibi hassas ekipmanlarınızı özel koruma ile taşıyoruz.
Hafta Sonu Taşıma
İşinizi aksatmamak için hafta sonu ve tatil günlerinde ofis taşıma hizmeti sunuyoruz.
Ofis Taşıma Süreci
İşletmenizin güvenliği için titizlikle uygulanan taşıma sürecimiz
Keşif ve Planlama
Ofisinizi ziyaret ederek eşyaları değerlendirir ve detaylı bir taşıma planı hazırlarız.
Ekipman Tedariği
Ofis eşyalarınız için özel paketleme malzemeleri ve ekipmanları tedarik ederiz.
Etiketleme ve Numaralandırma
Tüm eşyalar departman ve bölümlere göre etiketlenir ve numaralandırılır.
Demontaj ve Paketleme
Mobilyalar sökülür, elektronik ekipmanlar özel koruma ile paketlenir.
Ofis Taşıma Çözümlerimiz
Farklı ihtiyaçlara yönelik özel ofis taşıma çözümleri sunuyoruz
Kurumsal Ofis Taşıma
Şirketinizin boyutu ne olursa olsun, tüm ofis eşyalarınızı profesyonelce taşıyoruz.
- İş kaybını minimize eden planlama
- Hafta sonu taşıma seçeneği
- Profesyonel ekip ile zamanında taşıma
IT Ekipman Taşıma
Server, bilgisayar ve hassas elektronik cihazlar için özel taşıma çözümleri.
- Anti-statik paketleme malzemeleri
- Uzman IT ekibi
- Kablo etiketleme ve sistematik söküm
Departman Bazlı Taşıma
Tek bir departmanı veya biriminizi taşımak için özel çözümler.
- Departman bazlı planlama
- Minimum iş kesintisi
- Diğer departmanları etkilemeden taşıma
Sıkça Sorulan Sorular
Ofis taşıma hizmetimiz hakkında merak edilen sorular ve cevapları
Ofis taşımacılığı için en uygun zaman nedir?
İş akışını en az etkilemesi için genellikle hafta sonu taşıma hizmeti sunuyoruz. Böylece pazartesi günü çalışanlarınız yeni ofislerinde işlerine başlayabilirler.
IT ekipmanlarımız nasıl taşınır?
Sunucu, bilgisayar ve hassas elektronik cihazlar özel kolilerimiz ve baloncuklu naylon ambalajlar gibi paketleme malzemeleri ile taşınır. Kablo etiketleme ve söküm-takım işlemlerini profesyonelce gerçekleştirir.
Şirket belgelerimizin güvenliği nasıl sağlanır?
Önemli şirket belgeleri ve dokümanlar özel kilitli kutularda taşınır. Talep üzerine bu evraklar için ekstra güvenlik önlemleri alınabilir ve sigorta kapsamı genişletilebilir.
Ofis mobilyalarımızın demontaj ve montajı dahil midir?
Evet, tüm ofis mobilyalarının sökülmesi, taşınması ve yeni ofisinizde kurulumu hizmetimize dahildir. Bu işlemleri ofis mobilyalarına zarar vermeden profesyonelce gerçekleştiriyoruz.
İlgili Hizmetlerimiz
Taşınma ve nakliyat süreçleriniz için diğer profesyonel hizmetlerimiz
Hemen Ücretsiz Ekspertiz İçin Bizi Arayın
İşletmeniz için profesyonel taşıma hizmeti hakkında bilgi alın